Lupauksemme Nissan-asiakkaillemme
Autoilijan palvelut
Nissan-autosi huoltaminen jälleenmyyjien ja valtuutettujen korjaamojen verkostoon kuuluvissa toimipisteissä tarjoaa sinulle aidon lisäarvon. Tiimimme pyrkivät tarjoamaan sujuvan ja tyydyttävän kokemuksen ja varmistamaan samalla, että ajoneuvosi saa tarvitsemansa huolenpidon.
Liikkumisratkaisut
Nauti mielenrauhasta, kun autosi huolletaan paikallisessa valtuutetussa Nissan-korjaamossa. Lupaamme tarjota sinulle liikkumisratkaisun huoltosi ajaksi, jotta pysyt liikkeellä.(1)
Nissan Assistance -tiepalvelu
Nissan Assistance -tiepalvelu suojaa sinua tien päällä tapahtuvien odottamattomien tapahtumien varalta. Nissan Assistance on voimassa koko takuuajan, ja voit saada palvelulle lisäaikaa huollattamalla autosi verkostossamme. Tarjoamme tukea tienpäälle aina rikkoutumisen tai onnettomuuden tapahtuessa riippumatta Nissanisi iästä. Nissan Assistance -tiepalvelu on käytössäsi ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.(2)
Luotettava huolto
Voit luottaa Nissan-huollon asiantuntemukseen. Palvelutarjontamme ja asiantuntevat asentajamme varmistavat laadukkaan huollon ajoneuvollesi. Voit luottaa siihen, että Nissan-ajoneuvosi on osaavissa käsissä.
Osaavat mekaanikot
Nissanin mekaanikot ovat saaneet koulutuksen Nissanin työkalujen käytöstä sekä uusimmista autosi vianmäärityksen ja korjaamisen tekniikoista. Saat täyden mielenrauhan, koska korjauksissa käytetään alkuperäisiä Nissan-osia.(3)
Auton kuntotarkastus veloituksetta
Olemme sitoutuneet tekemään täydellisen kuntotarkastuksen veloituksetta aina, kun tuot Nissanisi määräaikaishuoltoon tai korjaukseen. Lisäksi saat hinta-arvion ennen työn tekemistä, jotta tiedät, mitä kaikki maksaa.(4)
Kestävä tulevaisuus
Nissanin maailmanlaajuinen ympäristöfilosofia ja -periaatteet ulottuvat pitkälle tulevaisuuteen. Pyrimme saavuttamaan tasapainon ihmisten, ajoneuvojen ja luonnon välillä – osien kierrätyksestä sähköauton akkujen uudelleenkäytettävyyden lisäämiseen. Panostamme ympäristövaikutuksemme pienentämiseen ja resurssien kulutuksen vähentämiseen nyt ja tulevaisuudessa. Tavoitteemme on saavuttaa puhtaampi, turvallisempi ja kestävämpi tulevaisuus.
Ympäristöjalanjäljen huomioiminen
Nissan pyrkii jatkuvalla työllään saavuttamaan hiilineutraaliuden aloitteilla, jotka perustuvat uusiin teknologioihin, uusiutuviin energianlähteisiin (akun ekosysteemi) ja uudelleenkäytettäviin materiaaleihin.
Uusiutuvat tuoteratkaisut
Nissan pyrkii tarjoamaan ympäristöystävällisiä ratkaisuja laadusta ja suorituskyvystä tinkimättä. Pyrimme esimerkiksi laajentamaan auton osien (moottori, vaihteisto, jousitus jne.) ja sähköautojen akkujen uusiotuotantoa ja kierrätettyjen lisävarusteiden, kuten veluurimattojen käyttöä.
Käyttöehdot:
(1)Asiakkaalla on mahdollisuus valita Nissan-korjaamon tarjoama liikkumisratkaisu huollon ajaksi. Lisäksi vaihtoehtona on sijaisauto, jonka asiakas voi vuokrata itselleen seuraavin ehdoin:
Asiakkaan on pyydettävä liikkumisratkaisua etukäteen huollon varauksen yhteydessä.
Renkaanvaihto ei sisälly lupauksen piiriin. Nissanin lupaus liikkumisratkaisuista ei koske ajoneuvoja, joille tehdään kolarikorjauksia.
Vaikka asiakkaan tarpeet pyritään täyttämään kaikin tavoin, Nissan ei takaa sijaisauton saatavuutta tai sitä, että sijaisauto on malliltaan vastaava kuin asiakkaan ajoneuvo. Nissan pidättää oikeuden tarjota vaihtoehtoisen liikkumisratkaisun. Sijaisauto on saatavana asiakkaalle päivänä, jona auto tuodaan korjaamoon huoltoa varten, ja se on palautettava saman päivän aikana aukioloaikojen puitteissa. Polttoaine- ja tiemaksut veloitetaan asiakkaalta. Hinnat, ehdot, vakuutukset sekä ajokilometrien ja käytön rajoitukset voivat vaihdella jälleenmyyjittäin.
Lisätietoja saat valtuutetulta Nissan-jälleenmyyjältä/-korjaamolta.
(2) Nissan Assistance auttaa, jos jotakin hajoaa tai sattuu onnettomuus. Nissan Assistance -tiepalvelu on voimassa koko takuuajan, ja voit saada lisäaikaa palvelulle huollattamalla autosi verkostossamme.
Jos jotain odottamatonta tapahtuu, soita ensin Nissanille. Nissan tekee kaikkensa saadakseen asiakkaan takaisin liikenteeseen mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti. Palvelu on käytettävissä ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä (mukaan lukien sunnuntait ja yleiset vapaapäivät).
Nissan Assistance -palvelu tarjotaan tehtaan takuuajan jälkeen asiakkaalle 12 kk:n* ajaksi, kun määräaikaishuolto suoritetaan valtuutetulla Nissan-jälleenmyyjältä. Tämä 12 kk:n* jakso uusiutuu aina, kun asiakas tuo Nissanin valtuutetulle Nissan-jälleenmyyjälle määräaikaishuoltoa tai N360 CARE -kuntotarkastukseen.
Nissan Assistance on maksuton (mahdolliset korjauskustannukset veloitetaan erikseen). Katso lisätietoja takuuvihosta (vihko sis. luettelon maista, joissa Nissan Assistance on saatavilla).
Kun asiakas soittaa numeroon +358 (0)10 770 5222: Asiakkaan valittavana ovat Nissan Assistance (palvelu ympäri vuorokauden) tai asiakaspalvelu (auki ma–pe 9.00–17.00 paitsi pyhäpäivinä).
Puheluhinnat: 0,0835 € / puhelu + 0,6 € / minuutti (lankapuhelin). 0,0835 € / puhelu + 0,1717 € / minuutti (matkapuhelin). Jonotus ei ole maksutonta.
Puhelun ohjaamiseen käytetään IVR-järjestelmää (Interactive voice response, interaktiivinen puhevalikko). Suurempi puhelujen määrä voi aiheuttaa pidemmän odotusajan. Nissan ei ole vastuussa verkkoon liittyvistä ongelmista; erillistä sähköpostia ja chat-keskustelua (jos saatavilla) voidaan käyttää, jos puhelimella ei saada yhteyttä. Valtuutettuihin Nissan -jälleenmyyjiin ja -korjaamoihin voi ottaa yhteyttä niiden omien numeroiden kautta.
*Lukuun ottamatta kevyitä hyötyajoneuvoja, joissa huoltoväli on 2 vuotta.
(3) Nissanille on tärkeää, että jokaista asiakasta palvellaan mahdollisimman korkeatasoisesti aina, kun asiakas käy valtuutetun Nissan-jälleenmyyjän tai -huollon tiloissa. Varaa seuraava huoltosi lähimmästä Nissan-korjaamosta, jotta saat asiantuntevan palvelun.
(4) Asiakkaan autolle tehdään ilmainen kuntotarkastus, kun hän tuo Nissaninsa määräaikaishuoltoon tai N360 CARE -kuntotarkastukseen. Ilmainen kuntotarkastus voidaan tehdä myös korjausten yhteydessä, jos asiakas pyytää sitä etukäteen.
Jos autossa havaitaan kuntotarkastuksen yhteydessä tarpeellisia töitä, niistä annetaan tarjous asiakkaan hyväksyttäväksi. Mitään lisätöitä ei tehdä ilman, että asiakas on hyväksynyt tarjouksen.
Asiakkaalle annetaan kaikista töistä etukäteen kirjallinen tarjous (sähköpostilla tai multimediaviestillä).