TAKAISINKUTSU- JA HUOLTOPÄIVITYSKAMPANJAT
Nissan on sitoutunut pitämään asiakkaiden turvallisuuden, asiakaspalvelun ja -kokemuksen tason korkeana.
Nissan-ajoneuvojen turvallisuuden ja korkean laadun varmistamiseksi Nissan pyytää asiakkaita tarvittaessa tuomaan ajoneuvonsa maksuttomaan korjaukseen tai huoltoon.
Takaisinkutsukampanjat
Takaisinkutsut ovat ennaltaehkäiseviä tarkistuksia, joita teemme ajoittain tarkistaaksemme ja huoltaaksemme mahdollisia vikoja. Jos saat takaisinkutsuviestin, pyydämme ottamaan viipymättä yhteyttä lähimpään Nissan-jälleenmyyjääsi tai valtuutettuun korjaamoon ja sopimaan ajoneuvosi maksuttomasta korjauksesta.
Huoltopäivityskampanjat
Huoltopäivityskampanjat ovat ennaltaehkäiseviä tarkistuksia, joita teemme myös ajoittain. Ne eivät liity ajoneuvojen turvallisuuteen. Jos saat huoltopäivitysviestin, pyydämme ottamaan yhteyttä lähimpään Nissan-jälleenmyyjään tai valtuutettuun korjaamoon ja sopimaan ajoneuvosi maksuttomasta päivityksestä.
Nissanin toimintakäytäntöjen mukaisesti
- Tarjoamme maksuttoman korjauksen tai päivityksen, jolla ennaltaehkäistään mahdollisia vikoja Nissan-ajoneuvossa
- Käytämme ainoastaan alkuperäisiä Nissan-osia Nissan-jälleenmyyjällä ja -huollossa
- Kaikkiin korjauksiin sisältyy huoltotakuu
- Olemme yhteydessä kirjeitse/sähköpostitse/puhelimitse
- Pyrimme mahdollisuuksien mukaan järjestämään sinulle sopivan ajan
- Lähetämme automaattiset päivitykset asiakkaille, jotka ovat rekisteröityneet joko You+Nissan-portaalissa tai -sovelluksessa.
Aktiiviset takaisinkutsukampanjat

TAKATA-TURVATYYNYJEN TAKAISINKUTSUKAMPANJA
Turvatyynynvalmistaja Takata on ilmoittanut Nissanille, että ajoneuvoon asennettu turvatyyny saattaa ajan myötä kehittyä vialliseksi.
Jos et ole saanut takaisinkutsukirjettä, voit tarkistaa koskeeko takaisinkutsukampanja ajoneuvoasi klikkaamalla alla olevaa linkkiä tai ottamalla yhteyttä lähimpään Nissan-jälleenmyyjääsi.